Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sentry livecam virker ikke lenger

Startet av filtvet, onsdag 20. juli 2022, klokken 08:51

« forrige - neste »

filtvet

Flere som har dette problemet?

Plutselig virker ikke live kamera fra app. Prøvde det i ferien og trodde det hadde noe med ip-adresser å gjøre men det fungerer ikke hjemme heller.

KjSogge

Samme problem her også. Oppdaget det først i går kveld.

Lapskaus

Funker for Meg. 2020.16.3.

Ser at det er enn oppdatering av appen tilgjengelig som jeg ikke har installert enda. Kan hende oppdateringa ødelegger noe. (iPhone)

model3pw

Jeg har siste versjon av appen på iPhone (4.11.0-1155) samt 2022.20.6 og ikke hatt problemer, så ikke noe generellt å frykte ved oppdatering.

Handyman

Har hatt problemet med de to siste SW-versjonene. Blir nok rettet snart.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

jokke


jokke


OlaM

Installerte 2022.20.7 i går, testet live cam nå, funket helt fint. Men er parkert hjemme og bilen er på WiFi, kanskje det er mer trøbbel hvis den er på mobildata.
'21 3LR

jokke

Kanskje problemene avhenger av hva slags bil man har, Model Y Performance virker ikke

paalsen

Ikke på min TM3P virker det lenger heller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

model3pw


Otkristo

Dere som har problemer, har dere premium connectivity ?

jokke

Ja selvfølgelig, og live kamera virket før 2022.20.6

Kim-

For å se live view må man va premium connectivity
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

paalsen

Sitat fra: Kim- på fredag 29. juli 2022, klokken 19:47
For å se live view må man va premium connectivity
Det antar jeg nok de aller fleste som etterspør det her er klar over.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA