Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sus fra pano-tak, høyre side, hvordan løse det..

Startet av kamuflars86, fredag 17. juni 2022, klokken 09:27

« forrige - neste »

kamuflars86

Hei!

Jeg har en  75 D 17 mod med pano-tak som jeg kjøpte brukt for 2 år siden. Har hele tiden vært plaget med vindsus fra høyre del av panotaket. Ut fra tidiligere erfaringer med min første Tesla og vindusus hvor de ikke klarte å fikse problemet, men tok seg betalt for arbeidet, så ønsker jeg å forsøke å ordne dette selv eventuelt finne en 3. part verksted som kan hjelpe meg.

Har noen erfaring med denne problematikken som har noen løsningsforslag. Finner lite på Youtube og FB.


geear

Er det ikke bare å drive litt egenforskning med en teiprull? Teip over der du tror det kommer fra, kjør deg en tur og hør om det er blitt bedre.

kamuflars86


Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA