Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Uforklarlig avbestilling av NissanConnect Services

Startet av FroBe, mandag 13. juni 2022, klokken 09:51

« forrige - neste »

FroBe

I dag morges var klimakontroll og posisjon forsvunnet fra NissanConnect appen da jeg sto opp kl 6:30, og når jeg nå jeg sjekker eposten finner jeg en epost fra Nissan kl 06.11 med bekreftelse på at kart/trafikk og fjernkontrolltjenester var blitt avbestilt av meg.

Er dette noe flere har opplevd, og hvem må man kontakte for å få fikset opp i dette?
Leaf Tekna 2019 40 kWh
Volvo XC70 2012 D5

FroBe

Abonnementet på fjernkontrolltjenesten min var tydeligvis gått ut på dato, men jeg fikk ikke varsel om dette. Samtidig som dette da automatisk sluttet å virke ble kart-abonnement som ikke var gått ut på dato avbestilt av systemet.

Nissan har gjenopprettet abonnementene mine, med en måneds levetid.
Det er ingen valg i Nissan Store for kjøp av abonnement, det er kun mulig å avbestille. Etter å ha stilt spørsmål om dette får jeg svar fra kundeservice:

"Systemet for betalingsabonnementer i Nissan Store er enda ikke klart, og kunder ligger derfor inne med korte midlertidige abonnementer.

Derfor er det ikke mulig å fornye enda, så vi anbefaler at du sjekker igjen om to uker. Det kan være at tjenesten er på plass da, men det er stor sannsynlighet for at du vil i stedet få tilgang til enda en gratisperiode som du må godkjenne."


Bilen er god å kjøre, men Nissan sliter litt med datasystemene sine...
Leaf Tekna 2019 40 kWh
Volvo XC70 2012 D5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA