Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TESLA MODEL S - DØRHÅNDTAK

Startet av Tesse, søndag 12. juni 2022, klokken 14:45

« forrige - neste »

Tesse

Har et problem med venstre dørhåndtak på min Tesla Model S 85 2015. Det har seg sånn at håndtaket noen ganger går inn mens, andre ganger ikke. Håndtakets har ikke problemer med å åpne og lukke døra. Det er bare det med at håndtaket inn går inn. Aldri opplevd at det ikke går ut eller at det ikke virker, har bare opplevd at det ikke går inn. Har hørt etter og lagt merke til at det lager sånn lave dunkende lyder når håndtaket går inn. Noen som har en løsning på problemet eller vet hva som skylder at håndtaket oppfører seg slikt?

Motorwatt

Veldig kjent problem. Har fått reparert 2 stk. på garanti. Se også DIY tråden på dette forumet.

Se her:
https://www.youtube.com/watch?v=i1Q2XLC47b0
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

krl

Pass på at dette kan være farlig. Har vært borti at dør åpner seg i fart. Med litt uheldig helning på parkeringen, så går døra fort i siden på en annen bil eller murkanter++...

SabreMan

Det er mulig at det bare trenger litt justering. Omtrent to uker etter at jeg fikk bilen min i 2017, ville ikke førerdørhåndtaket gå inn med mindre jeg fiklet litt med det. Bestill time hos Tesla.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA