Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2. kvartal 2022

Startet av satzumas, onsdag 18. mai 2022, klokken 18:40

« forrige - neste »

satzumas

Det står fremdeles est. levering : Mai i appen. Men av en eller annen grunn tror jeg ikke helt på dette. Er det noen som har fått leveringsdato på sin TM3 med levering i Q2?

Ser at de har begynt å få leveringsdatoer på TM3P i juni/juli på et forum i Tyskland.

tornaldo

Det er ingen mulighet for å få bil mai, det er helt sikkert. Slik det ser ut nå, er slutten av juni det tidligste man kan håpe på.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

satzumas

Etter at estimert levering mai ble borte og feltet var tomt er dette blitt oppdatert i dag: Ny estimert levering er september 27 - november 11.

Flaks jeg leverte inn leasingbilen i dag, siden jeg skulle få en en Model 3 i mai....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA