Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lader ikke på tesla sine stasjoner

Startet av arnejorg1, tirsdag 10. mai 2022, klokken 16:54

« forrige - neste »

arnejorg1

Min mg marvel r, nekter å lade på tesla sine stasjoner som er åpnet for alle elbiler.
Har prøvd 2 ladestasjoner og 3 plasser tilsammen. Får bare melding om at lading ikke vil starte. Flere med erfaring? Hva kan være galt?
Dette irriterer meg, da det er veldig nyttig og kunne lade på disse. Har testet med min mors Hyundai kona. Da virket alt bra.
Ny Nissan leaf kjøpt 2012. Siden diverse fosilbiler, en think city, en Renault zoe, en rav 4 ev og nå mg marvel R

tetollef

Er det noen som har fått til å lade på Tesla stasjoner med MG Marvel R?

Krth8

Hei. Jeg har ladet flere ganger på Tesla stasjoner. Har ikke gjort noe utenom det vanlige før lading, men har hatt mye problemer med hurtiglading generelt på andre stasjoner. Hadde bilen inne og da fant de feilkoder på ladereleet i bilen.


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA