OFFLINE- ID.4 (GTX)

Startet av Elbil 2021, man 04. apr 2022, kl. 15:03

« forrige - neste »

Elbil 2021

Hei,
Jeg skulle koble VW connect appen via mobilen min til bilen men jeg får ikke det til. Det dukker opp feilmelding- bilen er offline. Noen av dere vet hvordan jeg kan koble VW connect appen eller eventuelt hvordan man kan sette bilen i online modus slik at jeg får tilgang til å aktivere appen?

Rednaxela

Om du sveiper ned fra toppen av skjermen er det en snarveg der for å skru offline modus av og på. I alle fall i SW versjon 2.3. Har du uflaks ligger problemet på serversiden hos VW, og bilen din kan være offline i en uke uten at det er så mye du kan gjøre fra eller til selv. Noen napper ut en sikring, selv venter jeg bare til det løser seg selv.

Elbil 2021

Sitat fra: Rednaxela på man 04. apr 2022, kl. 20:16
Om du sveiper ned fra toppen av skjermen er det en snarveg der for å skru offline modus av og på. I alle fall i SW versjon 2.3. Har du uflaks ligger problemet på serversiden hos VW, og bilen din kan være offline i en uke uten at det er så mye du kan gjøre fra eller til selv. Noen napper ut en sikring, selv venter jeg bare til det løser seg selv.
Takk

Roy Aasen

Sitat fra: Elbil 2021 på man 04. apr 2022, kl. 15:03
........hvordan man kan sette bilen i online modus slik at jeg får tilgang til å aktivere appen?

Hvis intet annet går...så ta ut sikring nr 19.  Ta ut sikringen. Steng dør og lås. Ta med nøkkelen bort fra bilen slik at disse ikke har kontakt. Vent 15 min (eller så).  Lås opp , sett inn sikring, gi'n 10 min til. (Av og til så er det kontakt med en gang).  Hvis dette er noe som gjentar seg, så er det bare å kontakte forhandler, det er da en styreenhet som skal byttes.

https://youtube.com/clip/UgkxkqjRtn3S4R0rTVu0rbZy_6_gb4_EJdvt

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA