Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Karaoke

Startet av Napalmberg, fredag 25. mars 2022, klokken 20:32

« forrige - neste »

Napalmberg

Hei. Skal karaoke fungere i Norge? Jeg har ennå ikke fått det til å fungere. Får bare opp tenke/laste ringen.
Mercedes B-electric
Model 3 bakhjulsdrift
Mercedes B-electric
Leaf 2018
e-NV 200

matho

Sitat fra: Napalmberg på fredag 25. mars 2022, klokken 20:32
Hei. Skal karaoke fungere i Norge? Jeg har ennå ikke fått det til å fungere. Får bare opp tenke/laste ringen.

Noen må rette på meg om det er feil, men mener at det ikke er støttet på model 3?

Handyman

Sitat fra: matho på søndag 27. mars 2022, klokken 01:09
Sitat fra: Napalmberg på fredag 25. mars 2022, klokken 20:32
Hei. Skal karaoke fungere i Norge? Jeg har ennå ikke fått det til å fungere. Får bare opp tenke/laste ringen.

Noen må rette på meg om det er feil, men mener at det ikke er støttet på model 3?
Det har i alle fall funket. Har testet det flere ganger, men det er lenge siden jeg testet sist.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

matho

Sitat fra: Handyman på søndag 27. mars 2022, klokken 11:16
Sitat fra: matho på søndag 27. mars 2022, klokken 01:09
Sitat fra: Napalmberg på fredag 25. mars 2022, klokken 20:32
Hei. Skal karaoke fungere i Norge? Jeg har ennå ikke fått det til å fungere. Får bare opp tenke/laste ringen.

Noen må rette på meg om det er feil, men mener at det ikke er støttet på model 3?
Det har i alle fall funket. Har testet det flere ganger, men det er lenge siden jeg testet sist.
Hatt min M3 i litt under en uke nå og legger merke til at det er flere ting som til tider kan bruke litt lang tid på å laste inn. Flere tilfeller hvor Spotify er veldig treg, men hjelper å sette på radioen først av en eller annen grunn. Caraoke har også ved et par tilfeller bare stått og lastet en stund, men kommet opp til slutt

bloxx

Sitat fra: Napalmberg på fredag 25. mars 2022, klokken 20:32
Hei. Skal karaoke fungere i Norge? Jeg har ennå ikke fått det til å fungere. Får bare opp tenke/laste ringen.

Joda, det funker. Lenge siden jeg prøvde, mener du må velge "engelsk" i karaokemenyen.

VanillaBean

Hvordan endrer man språket til engelsk? Jeg finner ikke en karaokemeny....?  ::)
iMiev siden september 2013.

VanillaBean

Ok, jeg fant det. Nederst på menyen...

Så det funker bare når man trykker på språket man vil ha sangene på.
iMiev siden september 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA