Tesla aksjer

Startet av kjølholdt, lør 01. sep 2012, kl. 00:36

« forrige - neste »

JorEl

Jeg håper skuta legger til kai igjen, så jeg kan få være med på turen :)

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

daktari

Fortsette r opp, så slipper en ny nyhet om "anonyme kilder og noe betalingstrøbbel" samtidig som noen kaster innpå volumer av billige aksjer. For å unngå shortskvisen.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

What-a-watt

..... og sånn går no dagan (fritt etter Huskestue)

emurof

Sitat fra: Huskestue på søn 28. okt 2018, kl. 11:13
I alle fall ikke som biter på longs som er sterke i troen på sin ufeilbarlige....

Kom med et eneste eksempel på noen som påstår at de er ufeilbarlige, takk.

DagfinnN

Sitat fra: emurof på søn 28. okt 2018, kl. 19:51
Kan ikke huske å ha gjort en feil jeg .....  :police:
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

Huskestue

Sitat fra: emurof på søn 28. okt 2018, kl. 19:51
Sitat fra: Huskestue på søn 28. okt 2018, kl. 11:13
I alle fall ikke som biter på longs som er sterke i troen på sin ufeilbarlige....

Det var guden deres Elon jeg hintet men prøvde å være litt subtil. Feilet skjønner jeg :-D

Fortsatt god helg!

romeoS

Aksjekursen for bl.a. Norwegian fikk stor oppsving når IAG begynte å leke med oppkjøpstanken. Ikke direkte sammenlignbart, og usikker på hvor god ide det er for Tesla, men tydelig at trad. bilindustri er  sent ute på egenhånd og nå lukter på joint venture med Tesla. Blir de et lite rally både på aksjekurs og bilfabrikker som vil ha samarbeid med Tesla?
https://electrek.co/2018/10/29/mercedes-benz-tesla-working-daimler-ceo/
S85,pano,vin 240xx,finalized primo sept 2013. forventes til Hamar januar 2014 «SOLGT»
S75D, pano, luft, 2017

romeoS

Snakkes om oppgang i pre market og buy orders i Tyskland på TMC investor round tanke.
S85,pano,vin 240xx,finalized primo sept 2013. forventes til Hamar januar 2014 «SOLGT»
S75D, pano, luft, 2017

Amoss

Hmm... Hørte jeg ikke så sent som nå i helgen at Renault hadde sagt opp en avtale med Daimler om samarbeide om drivverket til Smart EV? Akkurat det samarbeidet som de tidligere hadde med Tesla?  Gjetter på at det er dette de vil revitalisere...
Model S 85D

Counterpointer

342 $ nå, tydelig at oppgangen fortsetter.

Tror faren til Supermann går glipp av videre gevinst da dette kan være en mer stabil trend.

Tror Tesla timer maksimering av USA salget perfekt med utfasing av taxcredit, kjører på med høyfortjenesteutgaver utenlands og vil etterhvert slippe SR som holder USA salget godt vedlike.
Midt oppi dette kommer Y lansering og etterhvert Semi, Roadster og Pickup.

De som bekymret seg for Espen sitt aksjelån kan puste ut og ta det rolig.

Tulle

Sitat fra: knut.aulie på man 29. okt 2018, kl. 16:12
342 $ nå, tydelig at oppgangen fortsetter.

Tror faren til Supermann går glipp av videre gevinst da dette kan være en mer stabil trend.

Tror Tesla timer maksimering av USA salget perfekt med utfasing av taxcredit, kjører på med høyfortjenesteutgaver utenlands og vil etterhvert slippe SR som holder USA salget godt vedlike.
Midt oppi dette kommer Y lansering og etterhvert Semi, Roadster og Pickup.

De som bekymret seg for Espen sitt aksjelån kan puste ut og ta det rolig.
Skjønner at det går bra siden det ikke er innlegg fra kos med misnøye gjengen. Ved nedgang er det ikke måte på hvor mange innlegg som kommer.

arthur

Omsettes nå rundt ti dollar under dagens toppnotering og på samme nivå som for 1,5 år siden. Bedre nå?

Counterpointer

Sitat fra: arthur på man 29. okt 2018, kl. 17:22
Omsettes nå rundt ti dollar under dagens toppnotering og på samme nivå som for 1,5 år siden. Bedre nå?

Du har upåklagelig timing

Ditt innlegg er nøyaktig på dagens dip

Er det et eget sted hvor en finner info om slikt, du har jo stort potensiale for å daytrade, med så stor treffsikkerhet.

DagfinnN

Haha, morsomt både fra den ene og andre siden her. Bra tulle og arthur  :+1:
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

arthur

Sitat fra: knut.aulie på man 29. okt 2018, kl. 18:04
Sitat fra: arthur på man 29. okt 2018, kl. 17:22

Du har upåklagelig timing

Ditt innlegg er nøyaktig på dagens dip

Er det et eget sted hvor en finner info om slikt, du har jo stort potensiale for å daytrade, med så stor treffsikkerhet.

For min del var det helt tilfeldig ds jeg ikke sitter innlogget på dete forumet 24/7, men som de fleste (?) nå vel har fått med seg så har jeg diverse ganger anbefalt daytrading i denne aksjen og henvist til heisføreren som går opp, og ned, opp og ned, opp.....................

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA