Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Adaptiv cruisekontroll problem

Startet av HYUNDAY KONA 2020, tirsdag 01. februar 2022, klokken 19:14

« forrige - neste »

HYUNDAY KONA 2020

Hei .
Jeg har en Hyunday kona premium 2020 modell.
Når jeg skal redusere farten med adaptive cruise kontrollen så blir den avbrutt. Dvs når jeg holder res - ned slik at det blir redusert med 5 km om gangen. Ikke hver gang det skjer ,men ofte . Har ikke opplevd dette tidligere . Hva gjør eg feil? . Noen som har opplevd lignende ?. Mulig det skjedde etter at eg fikk den nyeste oppdateringen 🤨

RJK

Kan tenke meg at du kommer i skade for å trykke inn knappen i tillegg til å dytte den nedover. Da vil den først gå til "limit" og i neste omgang slå av ACC. Er ihvertfall eneste logiske forklaring jeg kommer på, med mindre du skulle ha noen feil på systemet. Og det har jeg veldig liten tro på at er tilfellet...

;-)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA