Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endra kamera-innstilling på model X (og andre?)

Startet av Turbo-Leif, tirsdag 25. januar 2022, klokken 14:41

« forrige - neste »

Turbo-Leif

Stemmer det at kamerainnstillingane er endra for ryggekameraet? Eg ser ikkje lenger tilhengerkula i kameraet. Etter å ha søkt i oppdateringsloggen så kunne eg ikkje finne ut om det har blitt endra.

Redgarden

Jeg ser kula som vanlig. Er på 2021.44.30.11. Kan selve kameraet ha blitt dyttet på bak der?
----------------------------------------------
Har: Tesla Model Y LR - 2022-modell
Hadde: Tesla Model X75 - 2017-modell (MCU2, AP3, CCS)
Hadde: Tesla Model 3 LR - 2019-modell

Turbo-Leif

Så du ser kula. Hmm. Eg snakka med Teslabutikken på Kokstad og han hevda han ikkje kunne sjå kula heller på X, men han var ikkje sikker...

Eg kunne sverge på at eg såg halve kula før. Tenkte også at kameraet kunne ha blitt flytta på, men det ser ikkje slik ut.

Men eg fekk plutselig  :o plass til bilen i garasjen MED kule på. Haha. Så må lappe det holet og eg skal henge opp ein stor rød lapp på veggen så eg hugsar å ta den av!

Takk for svaret. No skal eg sjekk kameraet litt nøyare og spørre Tesla igjen.


kodax

Jeg kan ikke se kula, og tror jeg aldri har sett den på min tidlige 2019-modell
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

Turbo-Leif

Min er tidleg 2019 modell også. Versjon er 2022.12.3.16.

Så 1 som ser kula og 2 som ikkje ser den ??? Så det KAN vere ei software-endring...




geear

Kula var alltid synlig på vår 2017 iallfall, og her er en test av en X LR fra 2019, der kula viser godt:

https://www.carsguide.com.au/adventure/tesla-model-x-74243

(Bilde 7 av 7 under "The test".)

JR Ewing

Eg kunne ikkje sjå kula dei første to åra, men etter bytte av kamera så var både kule og støtfanger synlig. Min teori er at kameraet kan vinkles litt opp og ned, og at det derfor kan ha flytta seg pga ytre påvirkning.
Model X100D, 7s, premium, oppgradert autopilot.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA