Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Taleassistent fungerer ikke på anrop lenger

Startet av Fleur, fredag 07. januar 2022, klokken 20:50

« forrige - neste »

OlaR

Jeg har en S, men det har jeg ikke forsøkt.  Funker det, så bortfaller jo behovet for talekommando.
Takker for tipset og tester med det første!

mj

På Y er det ingen mulighet for å svare eller legge på med knapper på ratt. Det stod tidligere i håndboka at man kunne bruke høyre knapp men det virket ikke og nå etter siste oppdatering står det at man svarer ved å trykke på skjerm. Skikkelig irriterende.
(om noen vet annet så legg gjerne ut info her :) )
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

sjokomelk

Sitat fra: OlaR på torsdag 04. august 2022, klokken 22:11
Jeg har en S, men det har jeg ikke forsøkt.  Funker det, så bortfaller jo behovet for talekommando.
Takker for tipset og tester med det første!
Når telefonen din ringer, endrer høyre siden av instrumentpanelet seg og viser telefonnummer/navn på den som ringer, og menyen viser to valg "Svar" og "Avvis". Og som standard står den på "Svar". Så alt du skal gjøre er å bekrefte dette valget med å trykke på rullehjulet.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

OlaR


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA