Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bagasjerom-bunn i nedre stilling

Startet av batteribil, mandag 29. november 2021, klokken 19:22

« forrige - neste »

batteribil

Hei!

Beklager om jeg tar opp tema som allerede er diskutert tidligere.

Men er det noen som har funnet god løsning på å sette bagasjerom-bunnen i nedre stilling?

Antar de to isopor-dingsene har en støydempende effekt, og er det noen som har funnet på en god løsning på den litt klønete designet fra produsenten dersom man ønsker den ekstra plassen i bagasjerommet?

A


RJK

Sitat fra: batteribil på mandag 29. november 2021, klokken 19:22
Hei!

Beklager om jeg tar opp tema som allerede er diskutert tidligere.

Men er det noen som har funnet god løsning på å sette bagasjerom-bunnen i nedre stilling?

Antar de to isopor-dingsene har en støydempende effekt, og er det noen som har funnet på en god løsning på den litt klønete designet fra produsenten dersom man ønsker den ekstra plassen i bagasjerommet?

A
Isoporbitene er 2-delt. En nedre del som jeg fremdeles har liggende i bilen, og en del som ligger oppå den andre, og som plata delvis ligger mot. Denne må ut om du skal ha plata i nedre stilling.  Jeg har tatt den ut, selv om jeg normalt har plata i standard posisjon.

Men da har jeg ihvertfall mulighet til å senke den ved behov, uten å lure på hvor pokker jeg skal gjøre av den, om jeg ikke er hjemme når det er ønskelig å senke plata.

Kjedelig å stå ved butikken, Ikea eller et sted på tur, og så trenge plassen, og ikke ha noen sted å legge den, som ikke blir for ugunstig både å plassere den om det i det hele tatt er andre steder å gjøre av med den, i forhold til å kunne hente den igjen.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

batteribil

Hmm.. ja.. jeg så at de isoporbitene var to-delt, men jeg fikk inntrykk av at jeg ikke fikk på plass platen i nedre posisjon, mens den nederste isopor-biten lå igjen, mulig jeg må teste en gang til.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA