Øvre bærearmer foran. Det er en oppe og to nede der fremme; den bakre nedre er armen som tar vekten av bilen fra fjærbeinet. Bærekule ytterst og eksentrisk innfesting innerst for justering av camber. Den fremre nedre armen skrår fremover og det er eksenter på også denne hvor man justerer for å oppnå ønsket castervinkel. Den øvre armen som er byttet her har ikke justering. Dette er eneste armen foran som ikke er i alu, og den blir temmelig brun etter kort tid uten at det er problematisk.
Droplinks - eller stabstaglinker - bak er de små linkene som forbinder stabilisatorstaget som går på tvers av bilen med nedre bærearmer der bak. Symptom på at de er utslitt er klikking fra bakenden når en kjører over ujevnheter som er ulike på venstre/høyre side, slik at bakhjulene går ulikt i fjæringsveien og lager lastvekslinger over stabstaget. Da vil en stramme og slakke det utslitte leddet på droplinken, noe som lager en liten klikkelys. Samme symptom om de fremre er slitt, men de var jo ikke byttet her.
Snodig at utslitte topparmer foran kan få bilen til å "hoppe" slik den gjorde i videoen, de må ha vært veldig ødelagte.