Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nye priser og nytt navn på BKK / Lyse / Bilkraft

Startet av knute, fredag 01. oktober 2021, klokken 17:58

« forrige - neste »

RJK

Sitat fra: shb på fredag 08. oktober 2021, klokken 20:26
Har dere aktivert ladebonus hos BKK? Den gir 10%, som trekkes fra på lading nr 10.
Jeg har gjort det, men av ymse årsaker har det ikke blitt så mange ladesesjoner hos de. Det har mye med at de tidligere var mest på Vestlandet, og da var det også gunstige vilkår på Ionity.

Og nå etter endelig å ha fått litt ladekreditt fra Hyundai, så velger jeg å bruke det på 1 års Ionity-avtale. Så da blir det nok enda mindre BKK-lading de nærmeste 12 månedene. Så da vil jeg slippe unna med maks en nitti-lapp fremover.

Riktignok ligger jeg an til å få byttet batteriet før sommeren, men da er det kanskje bare 3 måneder igjen av den avtaleperioden som jeg må dekke selv, om ikke de neste ladekreditter rekker frem til den avtalen er løpt ut.
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA