Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering i Bergen-Stavanger

Startet av makki, fredag 20. august 2021, klokken 09:22

« forrige - neste »

Doff

Sitat fra: FrTr på lørdag 21. august 2021, klokken 14:16
Da fikk jeg time på Tors 👍

Spennende! Fikk du SMS, eller oppdaget du selv opsjon på hjemmesiden mtp. utleveringsdato?
Tesla Model Y (2021)                   2021-
VW e-Golf (2019)                        2022-

Thob

Samme her👍🏻 Time på fredag, Kokstad, Bergen

b0nni

Fikk også levering på Kokstad på torsdag  :+1:

makki

Da har jeg fått også hente time fredag 27.08😀. Kokstad.

Otkristo

Modul Y er observert på Tesla Forus i dag

Handyman

Sitat fra: Otkristo på lørdag 21. august 2021, klokken 17:55
Flere? eller bare en utstillingsbil?
Ser jo ikke flere Teslaer på vogntoget.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Otkristo

Sitat fra: Handyman på lørdag 21. august 2021, klokken 18:49
Sitat fra: Otkristo på lørdag 21. august 2021, klokken 17:55
Flere? eller bare en utstillingsbil?
Ser jo ikke flere Teslaer på vogntoget.
Kun 1 utstillingsbil

ToWalkOrDrive

Hmmm. Kompis som bestilte identisk konfig som meg for to uker siden. Begge med utlevering på Forus. Jeg bestilte i 2019. HAN fikk sms i dag. Jeg har ikke hørt en dritt.
Tesla Model Y                         2021-

Thob

Sitat fra: ToWalkOrDrive på lørdag 21. august 2021, klokken 23:20
Hmmm. Kompis som bestilte identisk konfig som meg for to uker siden. Begge med utlevering på Forus. Jeg bestilte i 2019. HAN fikk sms i dag. Jeg har ikke hørt en dritt.

Fytti, da skjønner jeg om du er forbanna! Ta bilen hans😁 Neida. Men om bilene faktisk er identiske ville jeg ringt Tesla forus, da har de et forklaringsproblem

Handyman

Det er bare å glemme ideen om at utleveringene blir «rettferdige». Det et ikke et mål for Tesla. Deres mål er å levere ut alle bilene før kvartalslutt. Akkurat det samme skjedde under den store utleveringen av TM3 i 2019.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Bjoris

Noen som vet om bilene levert ut fra Haugesund kommer fra båten som går langs kysten eller om de kommer på bil over fjellet? Har bestilt første dagen det var mulig, men ikke en lyd enda...

Har ingen forventing om å få før de som betaler mye mer nå, så det er helt ok

ToWalkOrDrive

Sitat fra: Thob på søndag 22. august 2021, klokken 00:18
Sitat fra: ToWalkOrDrive på lørdag 21. august 2021, klokken 23:20

Fytti, da skjønner jeg om du er forbanna! Ta bilen hans😁 Neida. Men om bilene faktisk er identiske ville jeg ringt Tesla forus, da har de et forklaringsproblem

Ja, jeg hadde forstått det mer om det var noen ulikheter i spec eller utleveringssted. Har og utført alle stegene i ordren. Får satse på at dette betyr at de planlegger å få ut alle bilene i løpet av en uke...hmmm 🙂 men er ikke forbanna, siden jeg ikke er veldig overrasket. Men kunne trengt den bilen nå.
Tesla Model Y                         2021-

sjokomelk

Sitat fra: Bjoris på søndag 22. august 2021, klokken 00:54
Noen som vet om bilene levert ut fra Haugesund kommer fra båten som går langs kysten eller om de kommer på bil over fjellet? Har bestilt første dagen det var mulig, men ikke en lyd enda...

Har ingen forventing om å få før de som betaler mye mer nå, så det er helt ok
Jeg spurte de på fredag. Det er en blanding. Noe kommer via Stavanger og noe på trailer fra Drammen.
Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17 - oppgradert til MCU2/HW3 og CCS
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual

Bergenser123

Noen som har bestilt rød/svart 19'' som har fått vin fra Bergen? Noen som i tillegg har bestilt type juli eller senere?

Fått inntrykk av at det kommer veldig få rød biler, siden de som bestiller av andre farger får VIN nesten på direkten etter kjøp

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA