Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 535 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

fins det online manual til id.3

Startet av oeivinr, søndag 01. august 2021, klokken 09:08

« forrige - neste »

oeivinr

Vet at jeg kan lese manualen på infoteinment, men skjermen er så vinklet i forhold til sete at jeg får vondt i ryggen av å sitte i bilen og bla, så jeg skulle ønske det fantes en online manual (helst i PDF) som jeg kan søke i fra en PC. Jeg er en gammel mann og hater berøringskjermer. Jeg bommer på bokstaver og tall. Bedre med tastatur og mus.
Hvis noen vet om en slik online manual, kan han/hun sende meg en link og jeg vil være vedkommende evig takknemlig.

Mvh Øivind Reinemo

Electric cars in Norway

Sitat fra: oeivinr på søndag 01. august 2021, klokken 09:08
Vet at jeg kan lese manualen på infoteinment, men skjermen er så vinklet i forhold til sete at jeg får vondt i ryggen av å sitte i bilen og bla, så jeg skulle ønske det fantes en online manual (helst i PDF) som jeg kan søke i fra en PC. Jeg er en gammel mann og hater berøringskjermer. Jeg bommer på bokstaver og tall. Bedre med tastatur og mus.
Hvis noen vet om en slik online manual, kan han/hun sende meg en link og jeg vil være vedkommende evig takknemlig.

Mvh Øivind Reinemo

Hei Øivind :+1: ser ditt poeng. Ser mange har spurt om dette på flere av de internasjonale ID.3 forumene. Jeg også synes søkbart PDF format er helt konge.

Det ligger en pdf fil på 708 sider som er Beta inne på det engelske Facebook forumet. Jeg lastet den ned og bruker den. Antar du bruker Facebook også.

Legger ved to bilder av side 1 og et som viser også UK versjonen. Legger også ved et bilde fra FB siden av han Rick som lastet den opp på  FB gruppa i nov 2020.

Gi meg beskjed hvis du laster den ned derfra. Hvis ikke så får jeg legge den på Google drive til deg seinere fra min pc. Er ut av huset på mobilen nå.... og kan jo ikke laste opp filer rett i denne posten til deg (en stor svakhet på dette forumet).

Her er lenken til det forumet:

https://m.facebook.com/groups/1678376285643713/permalink/1731959966952011/

oeivinr

Takk for svar. Er det bare å søke om medlemskap, og omtrent hvor lang tid tar det å få vite om jeg blir godkjent?

øivind

oeivinr

Gold member,

tusen takk nok en gang. jeg ble raskt medlem og filen (i pdf) er lastet ned. den ser ut å være akkurat det jeg ønsket. gleder meg til å lete i den.

Øivind

breitling

Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

© 2023, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA