Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Snarveier

Startet av DrLibra, onsdag 28. juli 2021, klokken 17:47

« forrige - neste »

DrLibra

Jeg ser det er noen som har fått lagt til lade i snarvei/tilkobling. Prøver det samme, men får ikke opp ruten som gir deg mulighet til å legge den som snarvei på nederste skjermen. Holder linjen med lade lenge inne, men ikke noe skjer. Effektassistent på linjen under kan jeg få som snarvei, men ikke lade? Noen som har fått det til?

Amatøren

Skal visst være problem med 2021 modeller.

Har e-tron 50 Advanced Business 2020 modell og der fungerer det.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Doppler

Jeg har det samme. Ettersom SoC i prosent ikke vises i virtual cockpit, er "Lading" en meny jeg svært gjerne skulle ha en shortcut til.

Jeg tror feilen er begrenset til MY2021. Ser at Q4 E-tron har SoC i prosent ved "fuel gage" displayet. Jeg håper det også blir implementert i en oppgradering for vanlig E-tron.

2021, E-tron 50 SB S-line, Lev. uke 12/21.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA