Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hengerfeste til TMY i Tesla shop - kr 10000

Startet av tornaldo, onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24

« forrige - neste »

tornaldo

Da ligger det mer informasjon om hengerfeste til Model Y, kr 10000,- inkludert installasjon. Det er grei pris.

https://shop.tesla.com/no_no/product/model-y-_-tilhengerfeste
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

DeepFu

Håper ikke "kommer snart" regnes i FSD-tidsenheter....
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Vaduz

Det er nok litt mindre nybrottsarbeidet ved hengerfestemontering enn fsd;)

Autowinder

Sitat fra: tornaldo på onsdag 21. juli 2021, klokken 14:24
Da ligger det mer informasjon om hengerfeste til Model Y, kr 10000,- inkludert installasjon. Det er grei pris.

https://shop.tesla.com/no_no/product/model-y-_-tilhengerfeste

Ringte en fra Tesla idag og sa at selv om det er bestilt med config av bilen må det bestilles i nettbutikken. Det er ikke greit når jeg bestilte med bilen for 8800kr, er ikke villig til å betale høyere pris pga leveranseendringer.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

elhansen

De har ikke ringt meg men så betalte kostet det 10 da jeg bestilte....

Hoftefest

Jeg har heller ikke fått telefon. Står jo hengerfeste i konfigurasjonen, og betalingsinfo på hele bilen ligger der når jeg logger inn på Teslakontoen.

Er det bekreftet at ingen får hengerfeste, eller vil pengene for dette bare bli tilbakebetalt hvis jeg betaler nå?

ModelY2021

Jeg hadde hengerfeste hos meg også, men det ble tatt bort fra konfigurasjonen tidligere i dag.

Bidda

Info jeg fikk av Tesla at de kommer til å lage en dedikert montasjelinje hos en SC for raskest mulig montasje...
Har eid 70 biler hittil i livet, 54 har vært Citroën. Ikke bruktbilselger av yrke....
TMX 75 2017 og TMY LR 2021
Kona 2020 64kWh SOLGT
TMS 85 2015 SOLGT
Polestar 3 og Tesla CT reservert ;-)

Radial

Huff, litt synd dette med ettermontering, sinnsykt mange biler samtidig, lite erfaring og trolig tidspress av en annen verden.

Risikoen for lakkskader, glemte skruer, knekte klips og quick-fix løsninger blir ENORM 🙄
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Magnus Hansen

Sitat fra: Radial på torsdag 22. juli 2021, klokken 17:17
Huff, litt synd dette med ettermontering, sinnsykt mange biler samtidig, lite erfaring og trolig tidspress av en annen verden.

Risikoen for lakkskader, glemte skruer, knekte klips og quick-fix løsninger blir ENORM 🙄

Evnt så blir de innmari gode på å montere hengerfester  :)

lars667

Jeg mente det var klargjort for det i fangeren, at det allerede er en luke i det minste? Må medgi at dette er strek i regninga. Må selge 3-ern med hengerfeste for å få tatt ut denne.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

tornaldo

Nå er det sikker mange som skal ta ut bilen, som klarer å styre seg når det gjelder å få montert hengerfeste. Er ikke sikkert samtlige eiere skal ut å kjøre med henger første uka det blir tilgjengelig. Og så er det jo blitt en del SC rundt forbi, så det går sikkert bra for de fleste.
Elbilhistorikken: 2015 TMS 70D -> 2017 TMS 75 -> 2022 TM3 RWD -> 2022 TMY LR -> 2023 TMY P

PKEllefsen

Bestilte med hengerfeste selv til 8800 og det viste at jeg fremdeles hadde det med i bestillingen når jeg ordnet med finansiering. Fikk mail fra dem et par dager etterpå at bestillingen min hadde blitt endret og at hengerfeste var fjernet.
Bestilt TMY 06.06.2020. Svart, FSD, hengerfeste

Radial

Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 22. juli 2021, klokken 17:42
Sitat fra: Radial på torsdag 22. juli 2021, klokken 17:17
Huff, litt synd dette med ettermontering, sinnsykt mange biler samtidig, lite erfaring og trolig tidspress av en annen verden.

Risikoen for lakkskader, glemte skruer, knekte klips og quick-fix løsninger blir ENORM 🙄

Evnt så blir de innmari gode på å montere hengerfester  :)

Korrekt, de BLIR gode - men de første bilene? Prøv &feil 😄
- 2023 Tesla Y, RWD
- 2021 Tesla Y, LR

Klykken

Slapp av, dette går helt fint. De har instrukser på SC med fremgangsmåte for demontering og montering med bilder, hvor hardt skruer/bolter skal skrus, rekkefølge, kabling som skal kobles hvor, etc.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA