Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny oppdatering til MBUX

Startet av Kommode, fredag 16. juli 2021, klokken 21:35

« forrige - neste »

Kommode

Ny infotainment-oppdatering for MBUX til EQC er ute. Noen som har fått testet denne?
Merket 14.07.2021, men min EQC er på service...

Toalmar

Har i hvert fall ikke fåttt melding i app om oppdatert på min i det siste.
Hvor har du funnet info om dette?
Post gjerne link :)
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Kommode

Sitat fra: Toalmar på fredag 16. juli 2021, klokken 21:45
Har i hvert fall ikke fåttt melding i app om oppdatert på min i det siste.
Hvor har du funnet info om dette?
Post gjerne link :)

Toalmar

Se der ja, da er det kanskje håp for andre at denne plutselig kommer  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

boppus


Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

jevel

På tur inn her nå. Noen som har oppdatert og vet hva den inneholdt?

jevel

Svarer meg selv.

Oppdateringen resatte en del innstillinger, men ut over det ser jeg ikke noen endringer.

Grosor

Hvilken versjon har du på systemet nå da?

jevel


Grosor

Okei ja. De fleste jeg har sett på fb gikk fra ntg 060 til 080 nemlig. Min ble utlevert med 080, og jeg har ikke sett noe alternativ for oppdatering.

Ser f.eks at de har åpnet for dashcam blant annet i sverige og england nå. Har du sjekket om du kan aktivere dette på 081?

jevel

Ikke rukket å fiple så mye med den enda. Skal trykke litt i helga. Mener jeg har lest at den med dashcam har en annen betegnelse i tillegg i navnet.

Toalmar

Fikk melding om oppdatering i natt når jeg var ute å kjørte. Vet ikke hva som er oppdatert da jeg hadde og har fortsatt versjon apilevel/ntg6/080
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Grosor

Fikk også oppdatering nå. Samme versjonsnummer ntg6/080 som jeg har hatt siden bilen var ny og kunne ikke finne noe som er annerledes eller nytt i systemet.

jevel

Jeg Gikk fra ntg6_fup2/063 til ntg6/080 ved forrige oppdatering. Den var forholdsvis stor. Oppdatering fra ntg6/080 til ntg6/081 var mye mindre.

Versjonen som visstnok skal ha Dashcam heter ntg6_fup3/08x i følge diverse ubekreftede meldinger på ymse fora.

Toalmar

Er det noe håp for at denne versjon kommer til oss også?
Eventuelt hva er det som stopper det?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA