Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Motorpool Billingstad

Startet av Bjornlon, mandag 05. juli 2021, klokken 20:33

« forrige - neste »

Ingeniøren

Sitat fra: Bjornlon på fredag 16. juli 2021, klokken 19:33
Kluss med wifi i baksetet er ikke problemet. Det sa jeg klart over her. Jeg forstår at dette er noe som er levert feil.

Jeg sier at problemet er at forhandler bare fjerner en funksjon, for så 2-3 mnd etter at DE har fjernet denne å si at «Dette er en feil, det skal vi fikse». Deretter ikke varsle meg som kunde om at funksjonen er fjernet av dem og ikke KAN fikses før jeg møter opp.

Forøvrig fikk jeg meg en overraskelse i går, da internett var tilbake i bilen i ca 5 minutter. Deretter borte igjen. Så de har åpenbart ikke fjernet alt.

Har du sjekket om ikke dette var en demo som bare virke i 3 mnd og som deretter må abonneres på ? Det finnes flere ting på bilen som ikke holder evig f.eks oppdatering av kart mm. Helt enig at dette er håndtert feil men feil skjer.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Bjornlon

Godt forslag, men nei. De sier at dette er feillevert til min bil og noen andre i Norge.
Rød C-Zero 2012
Jaguar I-Pace EV320 2021 Firenze rød

ip4ce

Jeg er mega fornøyd med Motorpool Billingstad. Service osv har vært helt supert. Autostern Ullevål var krise i forhold. Synd det skjærte seg for din del.

Btw:
En ting du muligens har fått til er at de har begynt å ringe i etterkant av verkstedtime med spørsmål om man var fornøyd eller har noen forbedringspunkter de kan ta med seg videre :)

Ingeniøren

Har erfart at det enkleste er med bil på verksted, at man bestiller tid på forhandlerens nettside. Der kan man liste opp ting man mener bør undersøkes, eventuell oppdatering av programvare. Da er det lettere for skranken å forholde seg til dette.

Eksempelvis bestilte jeg oppdatering av software ifm service i sommer på nett og ble kontaktet om å levere bilen tidlig da dette kan ta tid, noe det gjorde. Når bilen hadde H264 oppdatering hadde jeg tenkt å få de til å ta bilens TCU programvare samtidig men ble vanskelig da jeg først kom med dette når jeg leverte bilen og kun hadde en telefon avtale.

I etterkant av årets service hos Motorpol fikk jeg en kundeundersøkelse på mail. De jobber nok med å bli bedre..
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA