Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Feilbestilling av oppgradering i tesla app

Startet av tjakobsen, mandag 05. juli 2021, klokken 08:44

« forrige - neste »

tjakobsen

Jeg fikk plutselig mail om at jeg hadde bestilt fremtidig autopilot funksjoner.
Så så jeg Tesla hadde trukket meg 37.000+

Jeg vet ikke hvordan det har skjedd. Ett av barna eller telefonen har ligget ulåst i lommen min.

Jeg gikk inn på refusjon starks jeg så det.

Er det noen som har erfaring med tesla mår det gjelder feilbestilling av softwareoppgraderinger?


tjakobsen

Ringte Tesla og fikk beskjed om at man måtte kansellere i app pluss på websiden innen 48 timer. Fant ikke noe sted under support/contact hvor jeg kunne fylle ut noe. Så da var det nye 40 min venting i telefonen. Fikk beskjed om at det holdt å kansellere i appen. Så da er det å ve te i 2-3 uker med å få pengene tilbake.

Utrolig bra at Tesla ikke tar seg bryet verdt å legge inn en pin el.l. for å bruke opp mot 100.0000+ hos de. :-1:


dundun

Kan ikke se for meg at en sånn policy overlever møtet med norsk kjøpslov.
2023 ID.Buzz
2021 Polestar 2
2022 Bmw iX40, 2019 Tesla Model X LR, 2015 Tesla Model S S85D, 2020 Honda E, 2014 i3, 2016 Mercedes B-klasse, 2014 Model S P85
...og i tillegg en Mini Remastered og en MX-5 for moro skyld

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA