Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Automatisk innfelling av sidespeil ved låsing

Startet av Idis, mandag 21. juni 2021, klokken 09:15

« forrige - neste »

Idis

Noen som har funnet ut hvordan  å deaktivere automatisk innfelling av sidespeil ved låsing

oivindg

Sitat fra: Idis på mandag 21. juni 2021, klokken 09:15
Noen som har funnet ut hvordan  å deaktivere automatisk innfelling av sidespeil ved låsing
Tror ikke det er mulig.
2021 Volvo XC40 P8
2011 BMW R1200R (MC)

Oddaa

Det mangler dessverre fortsatt en god del funksjoner. Personlig ville jeg foretrukket Sensus fremfor et uferdig Android Automotive.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

Durango64

Jeg synes det er en fordel at speil felles inn automatisk, men burde ha vært en funksjon som "parkerte" dem utfelt.
☞ Volvo XC40 P8 AWD Recharge
14 bensin og diesel biler før denne

rmy

Sitat fra: Durango64 på onsdag 30. juni 2021, klokken 22:19
Jeg synes det er en fordel at speil felles inn automatisk, men burde ha vært en funksjon som "parkerte" dem utfelt.
Dette kunne vært løst ved å ha mulighet for å velge dette i innstillingene (slik som valg om speilene skal vinkles ned ved rygging). På vinterstid er det en fordel å kunne velge bort denne funksjonen for å unngå ødelagt speilmotor pga frosne speil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA