Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Erfaringer med HUD

Startet av Martin Eden jr, torsdag 20. mai 2021, klokken 09:25

« forrige - neste »

Ladeangst

Hmm, du sier noe der. Det neste blir vel at vi må bestille takluke for å få levert familiepakka   ;D

OlaM

Sitat fra: Krantz på torsdag 24. juni 2021, klokken 23:01
Sitat fra: Ladeangst på torsdag 24. juni 2021, klokken 22:46
På en gruppe på Facebook er det noen som snakker om at HUD nå kun leveres med interiørvalgene Suite og Ecosuite og at de har blitt kontaktet av selger om dette. Noen som kjenner til dette og om det også gjelder biler som allerede er bestilt?

Ja, Infotainmentpakke pluss med HUD er kun tilgjengelig med Suite / Ecosuite ifølge prislisten for 2022-modellen.

Sukk. Så har tyskesjuka rammet denne modellen også.
'21 3LR

Jørgen von Schnellfahrer

Sitat fra: Krantz på torsdag 24. juni 2021, klokken 23:01
Sitat fra: Ladeangst på torsdag 24. juni 2021, klokken 22:46

Ja, Infotainmentpakke pluss med HUD er kun tilgjengelig med Suite / Ecosuite ifølge prislisten for 2022-modellen.

Hmm. Min 2022 80x har jeg bestilt med lounge interiør og infotainment pluss Hud. Har fått bekreftet produksjonsuke nå så håper det går i orden.
Kia Soul EV Exclusive 2016 grå

SolEL

Sodam! :+1: Slenger meg på for å si at dette ble veldig fint, men mistenker at du er i bransjen. Ser i hvertfall helt proft ut. Hvordan fikk du til dette? Kan du lage en youtube video der du forklarer hvordan? På forhånd takk :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA