Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hanskerom vil ikke åpne seg på TMX 2018

Startet av Larsebass, torsdag 29. april 2021, klokken 14:49

« forrige - neste »

Larsebass

Hei,

jeg klarte nok å legge noe forkjært i hanskerommet og nå vil ikke hanskerommet på TMX-en åpne seg. Jeg hører tydelig at det skjer noe når jeg trykker inn knappen, men det sitter bom fast.

Venstre hjørne oppe stikker litt ut. Noen som har noen råd om hvordan man kan gå frem? Eller er det bare å bestille servicetime?



Tesla X75D.

Ellemelle

Har du prøvd å trykke det inn mens du åpner? Det pleier å hjelpe.

VeloD

Har opplevd det samme. Tok av noen av interiørdelene rundt hanskerom for å kunne dytte gjenstanden i hanskerommet lenger inn med et skrujerne. Om du er usikker på fjerning av interiørdelene er det bare å søke opp hvordan man skifter kupefilter på Youtube, så er det godt forklart.

Lykke til!
--
TMX 100D Feb-18

Larsebass

Takk for hjelpen! Jeg bestilte servicetime, men etter en nødbrems så tror jeg ting flyttet seg i hanskerommet :) Da gikk det opp!
Tesla X75D.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA