Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Model 3 - bestilling og levering 2.kvartal 2021

Startet av Kires, torsdag 22. april 2021, klokken 09:10

« forrige - neste »

Preference

GLOVIS CHORUS er nå meldt inn til Drammen havn 09.06 kl 21:30. Antar denne kommer med SR+ da den ligger til kai i Zeebrugge på samme side som LAKE GENEVA som kom fra Kina  :D Satser på vi begynner å få meldinger om utleveringer etterhvert når de laster av i Drammen  :+1:

teek

Sitat fra: Preference på mandag 07. juni 2021, klokken 10:17
GLOVIS CHORUS er nå meldt inn til Drammen havn 09.06 kl 21:30. Antar denne kommer med SR+ da den ligger til kai i Zeebrugge på samme side som LAKE GENEVA som kom fra Kina  :D Satser på vi begynner å få meldinger om utleveringer etterhvert når de laster av i Drammen  :+1:

Håper og ber om at min LR 970xxx er på den båten ellers blir jeg offisielt gal.

Bubbles

Spennende!  :D

Prometheus Leader skal også ankomme drammen 9.juni fra zeebrugge og bremenhaven, kan nok hende denne også  har med seg noen :)
21 Rød TM3 - VIN: 232xxx

CaZpaH

Enda ingen treff på UECC her (VIN 968xxx). Tipper min er med på GLOVIS COUNTESS da. Denne ankommer vel zeebrugge på søndag  :+1:
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Mason83

#154
Er du sikker på at du får tilslag på søket i UECC? Jeg har fått uoffisielt bekreftet ifra Tesla at min LR (VIN968) skal være hos forhandler den 16. juni. Hvis den er på COUNTESS da tror jeg den datoen ryker. Jeg har et håp om at den var med CENTURY...

CaZpaH

Sitat fra: Mason83 på mandag 07. juni 2021, klokken 14:43
Er du sikker på at du får tilslag på søket i UECC? Jeg har fått uoffisielt bekreftet ifra Tesla at min LR (VIN268) skal være hos forhandler den 16. juni. Hvis den er på COUNTESS da tror jeg den datoen ryker. Jeg har et håp om at den var med CENTURY...

Ser andre Tesla registrert i min region slår ut på UECC. Så ser ikke hvorfor min ikke skulle ha dukket opp der.

Men min bil er laget i USA. Og countess kommer fra San Francisco. Har du VIN 268 så er det vel fra Kina og kommer med en helt annen transport.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

DejaVu_85

Sitat fra: CaZpaH på mandag 07. juni 2021, klokken 14:52
Sitat fra: Mason83 på mandag 07. juni 2021, klokken 14:43
Er du sikker på at du får tilslag på søket i UECC? Jeg har fått uoffisielt bekreftet ifra Tesla at min LR (VIN268) skal være hos forhandler den 16. juni. Hvis den er på COUNTESS da tror jeg den datoen ryker. Jeg har et håp om at den var med CENTURY...

Ser andre Tesla registrert i min region slår ut på UECC. Så ser ikke hvorfor min ikke skulle ha dukket opp der.
Du er ikke alene.....refresher sikkert 20+ ganger om dagen siden 03. mai....


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Mason83

Neida, ingen LR kommer ifra Kina.

Min bil er laget i Freemont : 5YJ3E7EB8MF968XXX

haugstad

Sitat fra: Mason83 på mandag 07. juni 2021, klokken 14:43
Er du sikker på at du får tilslag på søket i UECC? Jeg har fått uoffisielt bekreftet ifra Tesla at min LR (VIN268) skal være hos forhandler den 16. juni. Hvis den er på COUNTESS da tror jeg den datoen ryker. Jeg har et håp om at den var med CENTURY...
Må vel vente til et av skipene til UECC laster opp bilen, f.eks. ankommer Prometues Leader Bremerhaven i kveld, så kanskje i løpet av morgendagen.

CaZpaH

Sitat fra: Mason83 på mandag 07. juni 2021, klokken 14:55
Neida, ingen LR kommer ifra Kina.

Min bil er laget i Freemont : 5YJ3E7EB8MF968XXX

Da er det noe annet ja. Leste 268 i ditt forrige innlegg. Derfor jeg antok Kina siden de er på 2xxxxx-tallet på VIN nå. Da har du samme som min. Min er også 968 👍🏻
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Redbug

UECC doesnt work for all vins. Mine never showed up there and i never had any info until i got message from Tesla for delivery.

Good luck!

Mgnrnn

Venter også på M3 LR. Fikk vite i telefon at den skulle komme 22.06 til Trondheim like etter jeg bestilte, men ikke hørt nå siden. Håper min også er på Glovis Chorus.

Savner at Tesla gir ut litt mer info ang levering underveis....

superclementz

M3P på Prometheus Leader som ble nevnt om det er til hjelp for noen som venter på USA biler.
M3P

paalsen

Ser ut som det blir lenge å vente for de som bestiller LR nå.  Levering estimert i november.

Mason83

Bare vi får vår før den tid så er jeg happy:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA