Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Software oppdatering

Startet av El_Dorado, tirsdag 20. april 2021, klokken 14:04

« forrige - neste »

El_Dorado

Er det noen her som har fått den siste software oppdateringen? Jeg bor i Oslo og ringte Erik Arnesen Bryn og de sa at oppdateringen er ikke klar enda og ba meg ringe tilbake om en måned, mens fikk time hos Møller Bil Ryen for å få den oppdatert! Derfor tenkte å spørre dere og se om dere har fått det til eller ikke.
TMY P 2023
SEAT Mii [Frii]

BatteriOgFossil

#1
Jeg fikk en oppdatering i mars etter at jeg henvendte meg til mitt service-senter og meldte meg til å komme innom med bilen en dag det passet. Det gikk som følger:
1. Oppdatering ble installert
2. Da jeg skulle kjøre, så oppdaget jeg at språk var endret til tysk, og det var umulig å endre det om til noe annet med spaken bak rattet. Leverte tilbake nøkkelen og ba om å få norsk tilbake.
3. Oppdatering ble installert igjen.
4. Jeg kjørte hjem med norsk som språk på kjørecomputeren.

@Elmo Har også fått sin oppdatert.

Elmo

#2
Ja vi fikk oppdatering 5. februar. Og hadde akkurat samme erfaring med språket som Mii2.
Jeg bad spesielt om oppdatering for å få oppdateringen for 7kW lading på IT-nett, men den fikk jeg ikke  >:(
Møller A&B påsto at de ikke hadde hørt om den.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

BatteriOgFossil

Jepp, samme oppdateringer som jeg fikk:

Elmo

Jeg har forsøkt å få de som hevder de har fått fikset IT 3fas lading til å legge ut tilsvarende bilde,  . . .
bur so far, no sigar   :(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA