Når tror du Tesla FSD blir godkjent for Level 3 i Norge?

Startet av kodax, man 12. apr 2021, kl. 20:34

« forrige - neste »

kodax

Det kan jo selvfølgelig hende at det først bare blir godkjent for noen type veier etc., spørsmålet er altså når det først blir godkjent på Level 3 i Norge, uavhengig av eventuelle begrensninger.
Tesla Model X 75D 7-seter FSD - Januar 2019
Model Y - Model 3

daktari

Folk burde vedde litt cash i denne tråden. Husker han kisen på TMC som veddet $10.000 til charity innen utgangen av 2017. Så betalte han ikke. Han dukket ikke opp igjen med det nicket i 2018 eller senere gitt.

Eller som en amerikaner skrev: det er ikke så nøye når FSD kommer, for suksess varer evig men forsinkelse er bare midlertidig.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

kodax

Vi som har betalt for FSD har allerede veddet en god del cash :D
Model Y - Model 3

Motorwatt

SitatVi som har betalt for FSD har allerede veddet en god del cash :D

Og jeg som planlegger å selge bilen i september har tydeligvis allerede tapt veddemålet. Det skjer ikke en gang til. Hadde jeg fått med meg min dyrekjøpte FSD hadde det kanskje blitt Tesla en gang til.

kodax

Sitat fra: Motorwatt på man 12. apr 2021, kl. 21:26
Og jeg som planlegger å selge bilen i september har tydeligvis allerede tapt veddemålet.
Det høres ikke ut som du har overveldende tro på at FSD er på plass før september 2021..
Model Y - Model 3

Electric cars in Norway

Hvis ikke Tesla FSD :+1: blir godkjent for Level 3 i Norge innen 2025 er det noe veldig galt! Der er jeg.

Les denne fra mars i år. Jeg er som vanlig veldig positiv. :+1:
https://www.caranddriver.com/news/a35785277/tesla-fsd-california-self-driving/

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA