Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: ID.6  (Lest 408 ganger)

edyrli

• Hero Member
    • Vis profil
ID.6
« på: Mandag 12. April 2021, klokken 15:06 »
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/6zJwX0/volkswagen-slipper-bilder-av-id6-skal-lanseres-denne-uken

Denne ser jo super ut, men ser ikke ut som den er for Europa. Frusterende at produsentene har funnet ut at nordmenn ikke vil ha store familiebiler. Jeg for min del kunne tenkt meg en bil med plass til hele familien (4 barn og bagasje) som ikke er for dyr. Modell X er for dyr, Maxxus virker å ha litt slett kvalitet. e-nv200 har for kort rekkevidde og Opel/Peugeot/Citroen er varebiler med den kjørecomforten det fører med seg.
Reva i 2009 (Solgt)
Peugeot iOn 2013. "Norsk bil" (solgt)
SEAT Mii Electric
el-tog: AnsaldoBreda BM72

Roshmann

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: ID.6
« Svar #1 på: Tirsdag 13. April 2021, klokken 20:07 »
Helt enig med deg! Når det endelig kom en fornuftig priset familiebil, med rett størrelse, så skal de ikke selge den i Europa!

Ser endel på Hongqui e-HS9, og den er jo veldig tiltalende mht utseende. Og størrelsen er jo kjempeflott! Men den er direkte fra Kina, så jeg er litt skeptisk der.

Gnist

• Full Member
    • Vis profil