Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

350 kW ladere på Rudskogen

Startet av Rollep, torsdag 01. april 2021, klokken 02:12

« forrige - neste »

Rollep

Da er det bekreftet at Porsche installerer hyperladere på Rudskogen.

Jeg gleder meg til første Porsche event i år. Var der i fjor på både Porsche world og Taycan introduction. Cant wait for the next opportunity  :) ;D


2020 Porsche Taycan Turbo
2016 BMW i3
2017 Porsche 911 Carrera 4 GTS (Solgt)
2014 Porsche Macan Turbo (Solgt)

Jalla

Da er vel det eneste som mangler utsalg av Pirelli og Michelin dekk i riktige dimensjoner for tunge hvaler.  8)

1317142119

Hva betyr egentlig det de skriver der. Egne Porsche-ladere? Stemmer det (ref. Porsches utspill om å bygge eget ladenettverk), eller er det Ionity-ladere som er åpne for alle?

Rollep

Sitat fra: 1317142119 på søndag 04. april 2021, klokken 18:02
Hva betyr egentlig det de skriver der. Egne Porsche-ladere? Stemmer det (ref. Porsches utspill om å bygge eget ladenettverk), eller er det Ionity-ladere som er åpne for alle?
Ettersom de skriver at det er i samarbeid med Porsche så regner jeg med at det dreier seg om Porsche ladere.

Ionity har for tiden ingen stasjoner under bygging i Norge.

Men det er jo ikke utenkelig at laderne også blir tilgjengelige for andre enn Porsche eiere, time will show  :)
2020 Porsche Taycan Turbo
2016 BMW i3
2017 Porsche 911 Carrera 4 GTS (Solgt)
2014 Porsche Macan Turbo (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA