Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Fra Konfiguratoren

Startet av boppus, tirsdag 09. mars 2021, klokken 08:22

« forrige - neste »

boppus

Behøver innsikt fra noen som kjenner til opsjonene.

F.eks. "Servostyring Pluss" kr 2800; gir det noe særlig?

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

overskyet

Sitat fra: boppus på tirsdag 09. mars 2021, klokken 08:22
Behøver innsikt fra noen som kjenner til opsjonene.

F.eks. "Servostyring Pluss" kr 2800; gir det noe særlig?

Jeg er ikke noe ekspert. Men det jeg er blitt fortalt er at mange opplever den som ganske tung på rattet i lav fart uten servostyring pluss. Den fungerer slik at den er variabel, avhengig av hvor fort du kjører. Det burde egentlig ha vært standardutstyr imho.

Kanutten

Du klarer deg fint uten. Denne opsjonen er forøvrig software, så den kan kjøpes i ettertid dersom du absolutt må ha den.

boppus

Takk. Jeg må si Porsche er "flinke" til å lage opsjoner på utstyr man forventer er standard i en dyr bil.

Mercedes-Benz EQE SUV, 2023
Mercedes-Benz EQC 400, 2020
Tesla Model S 75D, 2018
Tesla Model S 85D, 2015

Kanutten

Tja, det er vel ikke unikt for Porsche. Det er vel mer den tyske måten :)

overskyet

Sitat fra: Kanutten på fredag 12. mars 2021, klokken 17:56
Tja, det er vel ikke unikt for Porsche. Det er vel mer den tyske måten :)

Stemmer, man må ut med ca 200K i ekstrautstyr på en BMW fem serie også feks.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA