Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kan ikke logge på youtube

Startet av harelabb, tirsdag 02. mars 2021, klokken 21:50

« forrige - neste »

harelabb

Jeg får ikke til å logge på Youtube.
Google sier nettleseren ikke støttes. Dermed klarer jeg heller ikke å lagre noen innstillinger, f.eks. at jeg er i Norge og ikke i Nederland. Hollandsk reklame er uforståelig.
Er det noen måte rundt det?

Marulven

Gå til Plex.tv, logg inn med din Google-bruker (uavhengig om du har abonnement eller ei) og prøv Youtube på nytt. Det funket for meg.
TM3 LR 2021 - Henting 22. des. Lillestrøm.

harelabb

Sitat fra: Marulven på onsdag 03. mars 2021, klokken 16:32
Gå til Plex.tv, logg inn med din Google-bruker (uavhengig om du har abonnement eller ei) og prøv Youtube på nytt. Det funket for meg.

Får ikke logget inn med google på Plex.tv heller. Nettleseren usikker og støttes ikke.

Leoncito

Prøv å åpne runescape.com i bilens nettleser. Godta cookies + trykk fullversjon øverst til høyre på siden. Logg deretter inn med din Google-konto. Etterpå kan du åpne youtube og du skal være innlogget.

Apache

Hadde tilsvarende problem i dag. Youtube starta ikke. Bilen tok en reboot og neste gang funka det.

harelabb

Rebootet bilen, men ingen forskjell. Google nekter pålogging fordi nettleseren er usikker.

JorEl

Jeg har alltid ungått å logge inn i bilen, pga algoritmen. Vil ikke ha opp de samme forslagene i bilen som på PCen. Er alt for mye foran skjerm, så da må jeg passe på at det blir litt forskjellig ;)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Dazzy

Dette kan også være fordi du ikke har gitt YouTube rettigheter til å logge deg inn på mindre sikre nettsteder og apper.

https://myaccount.google.com/lesssecureapps?pli=1&rapt=AEjHL4MSBkNhebC1BM2k5gAMHTDbTIuJqjGvh3iEqx6SfDtrG4lO8uTLkALVaFtRD-Nrs3l7PQBqtf_vlj71wOlJGbdhKs5WKA

Du må også skru av evt 2-faktor verifisering.

yurgh

Sitat fra: Leoncito på fredag 05. mars 2021, klokken 17:01
Prøv å åpne runescape.com i bilens nettleser. Godta cookies + trykk fullversjon øverst til høyre på siden. Logg deretter inn med din Google-konto. Etterpå kan du åpne youtube og du skal være innlogget.

Funket for meg, takker

harelabb

Sitat fra: Dazzy på onsdag 10. mars 2021, klokken 12:54
Dette kan også være fordi du ikke har gitt YouTube rettigheter til å logge deg inn på mindre sikre nettsteder og apper.

https://myaccount.google.com/lesssecureapps?pli=1&rapt=AEjHL4MSBkNhebC1BM2k5gAMHTDbTIuJqjGvh3iEqx6SfDtrG4lO8uTLkALVaFtRD-Nrs3l7PQBqtf_vlj71wOlJGbdhKs5WKA

Du må også skru av evt 2-faktor verifisering.
Ingen suksess med dette heller.

harelabb

Sitat fra: yurgh på søndag 14. mars 2021, klokken 11:13
Sitat fra: Leoncito på fredag 05. mars 2021, klokken 17:01

Funket for meg, takker
Og for meg. Likte ikke helt å måtte logge inn på en slik side. Vet ikke helt hva jeg la igjen der. Men nu har jeg iallefall youtube og gmail i bilen. Takker for alle gode forslag fra alle.

Motorwatt

Sikker på at "premium-abonnementet" ikke er utløpt?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA