Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

OBS ! Feil ved tilbakebetaling av depositum

Startet av Trond.m, onsdag 10. februar 2021, klokken 13:45

« forrige - neste »

Trond.m

Jeg tok for ordens skyld å sjekket at de 5000 kr som de skrev at de hadde refundert hadde kommet inn på konto. Siden de ikke oppgir siste siffer på kridittkortet måtte jeg sjekke ulike kontoer. Det var ikke noen overføring på 5000 kr, men ved nærmere undersøkelser fant jeg en overføring på 500 kr.

Det er utrolig amatørmessig at de kan gjøre en så grov feil ved kreditering, uten at de selv avdekket feilen. Det virker som om de fortsatt bruker manuelle metoder eller kuleramme i økonomiavdelingen. Så jeg vil anbefale andre å sjekke at de har fått riktig beløp tilbake.Når man tenker på de enorme beløpene de tar inn i rentefritt depositum, så er det nærmest kriminelt å ikke ha bedre kontroll. Om Ford i Mexico har bedre kontrollsystemer når de bygger biler kan man jo bare håpe.

hELgenen

Det høres jo ikke bra ut - her bør kundene sjekke nøye ja.
En feil kan jo skje, men dersom mange opplever samme feil så stiller jo saken seg i et litt
annet lys.

alagerqv


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA