Vi som ventet på levering av Model S i mars

Startet av OleJA, søn 31. jan 2021, kl. 16:48

« forrige - neste »

ELTesla

Jeg tipper litt færre enn de som kommer til landet før nyttår. Kan avgi mitt endelige svar 31.12  ;)

Tror også en del har bestilt biler for å flippe etter mva. økningen. Tror også at flere av disse blir avbestilt med tanke på den økonomiske tiden vi er i.

Knut Erling Øen

Betalte mandag og fikk leveringsestimatet utsatt med enda en uke. Estimated Delivery: December 20 - December 31. Gjelder dette flere her?
S85 fra mars 2014 til mars 2015. P85D+ fra mars 2015. Mod 3 fra mars 2019. Plaid Sort bestilt 27. jan 2021

offpist

Jupp, samme datoene her.
Så lenge den kommer i år, spiller det liten rolle.

Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

kirky

Hva er prisen på Enter forsikring etter gratismåneden? Er de rimelig / konkurransedyktig mot andre? LR men Plaid er vel og relevant.
2023 Model S

offpist

Etter 2 år med venting står endelig LR på gårdsplassen.

Virker som om de har sendt plenty med Plaid modeller i desember, til og med nok til at det har vært Inventory biler tilgjengelig for de som er sent ute.

TeslaStats lister opp 381 stk Model S og 382 stk Model X så langt i desember.
Tesla registrerer også biler på lørdag, så det er ikke helt over enda.

Blir spennende å se om Tesla gjør noe med prisen ved nyttår for å "kompensere" litt for økte avgifter.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

Charlie

Sitat fra: Charlie på tir 13. des 2022, kl. 19:16
Jeg avbestilte i november MS Plaid, selv om jeg ble lovt å få den nå i desember. Jeg trenger ikke "Plaid" egenskapene, og prisen var derfor for stiv. Angrer ikke på mitt valg, selv om jeg forstår gleden til de som venter på sin Plaid  disse dager. Men jeg har lyst på refresh MS Long Range. Lurer på når Tesla Norge åpner opp for bestillinger.....?

Jeg hentet også ut en S Plaid fra inventory i dag, siste sjanse liksom, klarte ikke å la være.... :)

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA