Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Axkid One

Startet av supaplex, fredag 15. januar 2021, klokken 19:54

« forrige - neste »

supaplex

Er det noen som har en Model X (5 eller 7 seter) og barnesetet Axkid One?
Hvis ja, hva er deres erfaringer?

På nettsidene til Axkid står det at setet fungerer fint i en Model S, men Model X står ikke oppført.
Jeg ringte produsenten i Sverige nylig og ble fortalt at de ikke har testet setet i en Model X og henviste meg til en forhandler.

Var inne i en butikk i dag som selger setet, men de ville ikke ta setet ut fordi de ikke kan selge brukte seter.
Så da er vi like langt  >:(

Kim-

Må du ha akkurat dette sete? Vi var på barnas hus, der var det bare å ta med seg hvilket som helst sete med ut å prøve i bilen..
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

jchalvorsen

Jeg har fått låne dette setet på barnas hus ut i bilen. Dette passer veldig bra, og gir uendelig med justeringsmuligheter. Vi har syvseter.

Vi endte likevel opp med beltemobtert sete (minikid) pga fleksibilitet til å kunne plassere det i midten mtp ski.

Jeg synes også det var litt vanskelig å stramme beltene, dog kun prøvd uten barn i stolen.

jchalvorsen

Vi har altså allerede isofixsete bak fører

Mats S.

Jeg bruker dette i Model X. Fint fornøyd og bedre muligheter for justere benplass enn på andre seter jeg har prøvd. Bør bruke beltesamler til dette setet for å holde beltene på plass https://www.barnashus.no/bilstol/tilbehor-bilstol/diverse-tilbehor-bilstol/beltesamler-black

RJK

Er da et veldig makabert navn på et barnesete. Jeg leser det med en e mellom x og k...


;-)
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA