Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"klimakontroll kan ikke gjennomføres innen 5 minutter"

Startet av Sunshine, onsdag 06. januar 2021, klokken 08:40

« forrige - neste »

Sunshine

Betyr dette at forvarmingen slutter om 5 minutter? får dette varselet når klimakontrollen har stått på i ca 10 min.

Barid Bel

#1
Ja, den står på i 15 minutter fra du skrur den på.

Appen er herlig å ha nå på vinteren, men det hadde vært fint om den ikke drev med alle disse unødvendige beskjedene.
Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

Sunshine

Ikke sant, jeg skvatt litt når den kom første gangen for trodde plutselig den ikke hadde varmet allikevel selv om jeg fikk vellykket mld først. :laugh: Kunne formulert den setningen litt bedre i grunn :laugh:

Sitat fra: Barid Bel på onsdag 06. januar 2021, klokken 18:10
Ja, den står på i 15 minutter fra du skrur den på.

Appen er herlig å ha nå på vinteren, men det hadde vært fint om den ikke drev med alle disse unødvendige beskjedene.

Tjomsas

Sitat fra: Barid Bel på onsdag 06. januar 2021, klokken 18:10
Ja, den står på i 15 minutter fra du skrur den på.

Appen er herlig å ha nå på vinteren, men det hadde vært fint om den ikke drev med alle disse unødvendige beskjedene.

Er det push-meldinger du tenker på? Isåfall kan man deaktivere de man ikke vil ha.

Barid Bel

Kia e-Niro MY21
Tesla Model Y Performance forhåpentligvis 2022
Backend dev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA