Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

UVO App-nybil :)

Startet av Sunshine, onsdag 23. desember 2020, klokken 15:45

« forrige - neste »

Sunshine

Da har jeg endelig hentet nybilen min, fineste julegaven :)
Så kommer første spørsmål om appen. Fikk hjelp å sette den opp hos forhandler, så jeg er inne å ser status etc på bilen.
MEN, når jeg prøver å dele med mannen får jeg beskjed om at det ikke finnes en konto med dette nr. (prøvd både mitt og mannen sitt for sikkerhetsskyld.) Har sjekket og nr mitt står jo registrert i min konto...
Det samme får jeg opp om jeg trykker på se/endre bilde og endre kjøretøyinnstillinger....at det blir tilgjengelig etter at konto er registrert. Noen med tips her?

Tjomsas

Prøv å skrive +47 før nummeret  :) Sleit med det samme selv!

Edit: For å få til profilbilde osv. må du inn i innstillingene på infotainment under brukerprofilen din der. Viktig å inkludere +47 der også :)

Sunshine

Fikk det til nå, tenkte ikke over at han måtte laste ned og registrere sitt tlf nr først.. Newbie ;)
Så da er et hinder unnagjort, får lese litt og trykke rundt på bil og app nå igjennom jula og bli kjent :)

Tjomsas

#3
Sånn kan skje! Kos dere med flott ny bil  :) Vi har blitt veldig glad i vår e-niro  :)

Ble det Gravity Blue, forresten?   :D

Sunshine

nei, det ble sølv :)
Var veldig i tvil lenge, men angret ikke når jeg så den live :)

gunsig

Vekker denne til live igjen :)
Kan jeg laste opp et bilde via appen, og bruke det som profilbilde på infotainment?

Tjomsas

Sitat fra: gunsig på fredag 29. januar 2021, klokken 08:43
Vekker denne til live igjen :)
Kan jeg laste opp et bilde via appen, og bruke det som profilbilde på infotainment?

Det kan du! Under "Sett opp min bil" - > Se/endre bilde

Se vedlagt skjermbilde   :)

gunsig


Milk

Er app inkluert, eller påløper det abonnementetskostnader etter x antall år?

Tjomsas

Sitat fra: Milk på søndag 28. februar 2021, klokken 16:02
Er app inkluert, eller påløper det abonnementetskostnader etter x antall år?

Det er inkludert i garantiperioden. Etter det kan man velge å betale for det om man ønsker.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA