Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke typer lykter fikk du på din 2021 (LR og P)

Startet av thebadger, søndag 20. desember 2020, klokken 15:17

« forrige - neste »

thebadger

Ser at noen på TMC har rapportert gamle lykter på TM3P 2021, så ville få i gang en avstemming.
Legg gjerne igjen en kommentar og VIN-serie, men det mest interessante er hvor mange som har fått hva.
Prøv å unngå diskusjoner for å holde denne tråden oversiktlig.
Sånn ser du forskjell:
Du kan ikke vise dette vedlegget.

jorgenask

823xxx LR med gamle, men bryr meg der ryggen skifter navn ;)

RJK

Skulle gjerne fått forklart referansen til det siste valget, men det fikk min steme okke som... :D

Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

jorgenask


RJK

Skilpadder er flotte og interessante dyr. Og det å få dykke sammen med slike, er fantastisk.


Men klart, skilpadde i displayet på bilen, er ikke like koselig. Spesielt når man prøver å rekke hurtig/lyn-laderen...


Sist gang så måtte jeg sette ned til ecomode, så jeg så ikke SoC når jeg startet, men laderen sa 4 %... Riktignok sa kvitteringa til BKK 5 %, og jeg ladet til 60 %, med maks-effekt på 76,5 kW, og snitt på 52,9 kW så seint som 13.12.20 på lader ved Skedsmo.


Rakk akkurat en burger på Burgerking sammen med datteren min...
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

Kim-

Syns lyset med de gamle lyktene er bra, og godt nok for min del
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

thebadger

P, 827, nye lykter.
De gamle lyktene er bra nok, de nye er fabelaktige.

Micx

Sitat fra: thebadger på onsdag 23. desember 2020, klokken 10:32
P, 827, nye lykter.
De gamle lyktene er bra nok, de nye er fabelaktige.
Henter ut min LR 30.12, VIN 843. Holder deg oppdatert!


marcus_hsc

Fikk de nye på Performance. Syns det var stor forskjell mot de gamle jeg hadde på LR 2019. Helt annet lysbilde
Model 3 Performance 2021

Model 3 2019 LR

Kianus


Almis

P 827xxx, nye lykter. Kompis med P og 827 vin fikk også nye lykter
2018 I-Pace First Edition
2019 i3 120AH Fully charged (Solgt)
2021 Model 3 Performace (Solgt)
2018 Model 3 SR+ (Solgt)

poskare

VIN:842 LR «gamle» lykter, som forventet, og de funker flott


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Bushy

Ser det hittil er en lr som melder om nye lykter? Ikke at jeg mistror en person her. Men tenkte bare på hvor mye man kan sette igang her med et tulleinnlegg... «hei, jeg fikk nye lykter...»- 20 avbestillinger🙈 sure folk å drit overalt🥴

Følger med videre i spenning
S75D sept. 17

alb92

Sitat fra: Bushy på onsdag 23. desember 2020, klokken 22:28
Ser det hittil er en lr som melder om nye lykter? Ikke at jeg mistror en person her. Men tenkte bare på hvor mye man kan sette igang her med et tulleinnlegg... «hei, jeg fikk nye lykter...»- 20 avbestillinger🙈 sure folk å drit overalt🥴

Følger med videre i spenning

I en annen tråd her, så er det noen som har postet bilde og sagt de hadde LR med nye lykter (vin 840xxx). Selvfølgelig kan det være lett å sette på et falskt bilde, men trur vel det er usannsynlig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA