Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Autopilot på nye model 3

Startet av chrisekeli, tirsdag 29. desember 2020, klokken 23:32

« forrige - neste »

chrisekeli

Her er designet jeg lagret før jeg bestilte og der står det ap. Men kan ikke se at det står i noen av dokumentene jeg har mottatt etter jeg la inn bestillingen.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


chrisekeli

Ja, Helge, det var det han jeg snakket med hos tesla sa også, så derfor kunne han ikke hjelpe meg. Men det skulle vel ikke gå an engang å bestille uten ap så er jo veldig merkelig

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


helge89

Snakk med selgeren eller delivery, i Norge. Roadside er internasjonalt.

Du skal ha AP hvis du ikke da har betalt 30 000 kr mindre da av en eller annen grunn...?

Dette skal de rydde opp i uten problem. Ellers får du si at du leverer tilbake bilen.

Det er jo helt feil.

chrisekeli

Har ikke betalt 30k mindre nei.. Da får jeg kontakte selgeren så satser jeg på at det ordner seg. Ble veldig usikker så veldig kjekt å få klarhet i det her. Takk for hjelp!

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


hemi

Du har en 2020 eller 2021?

på noen få 2019 helt i starten ble de levert uten AP i det hele tatt, feb regga 2019 fra 1 mars 2019 fikk selv de som hadde bestilt uten AP det med om de ville eller ikke.


Endel sene 2020/2021 biler har vel defekte kamera så AP ikke virker, kan ikke være det du sliter med?

Handyman

Uansett om du ringer eller chatter, så bør du fremsette kravet skriftlig på epost som minimum.
Skriv at du vil bruke angreretten og returnere bilen dersom de ikke ordner det i god tid før fristen går ut.

Hva står under Detaljer for bilen din på Tesla-kontoen?
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Handyman

Sitat fra: hemi på onsdag 30. desember 2020, klokken 17:49
Du har en 2020 eller 2021?

på noen få 2019 helt i starten ble de levert uten AP i det hele tatt, feb regga 2019 fra 1 mars 2019 fikk selv de som hadde bestilt uten AP det med om de ville eller ikke.


Endel sene 2020/2021 biler har vel defekte kamera så AP ikke virker, kan ikke være det du sliter med?
Han bestilte i ny bil i desember (ikke inventory) og på skjemdumpen fremgår det hengerfeste også.
Så det må garantert være in feil.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

chrisekeli

Salgskontakten min ringte meg nå en halvtime etter at jeg sendte mail og sa at det var en feil og at jeg selvfølgelig skulle ha ap. De skal fikse det i morgen eller på mandag så da ordner det seg. Det syns jeg var rask og god service så det er jeg fornøyd med.

Sent fra min BLA-L29 via Tapatalk


Handyman

RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA