Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Volkswagen full fleks leasing ID3

Startet av Mortstokk, fredag 18. desember 2020, klokken 09:32

« forrige - neste »

telcontar

#15
Sitat fra: Mortstokk på mandag 21. desember 2020, klokken 11:11
Sitat fra: telcontar på mandag 21. desember 2020, klokken 10:51
Hoppet på denne avtalen. Blir en fin ventebil til riktig awd elbil kjøp dukker opp. Ikke nødvendigvis SUV, men utvalget er størst der. Ser mot slutten av 2021 da.


Har du fått et klart svar på om du kan levere tilbake bilen når du vil, helt uavhengig av hvor mange av inkluderte kilometer du har kjørt? Uten å betale mer enn månedsleien i brukt periode + "oppstartsgebyret"?

Reklamen hos Møller sier klart at det ikke er noen bindingstid, men at en mister etableringsbegyret er opplagt. Jeg har dog ikke signert enda, men kan dobbelt sjekke dette.

Jeg har vlagt 15.000km i året  eller 1250km pr mnd. Det er det som gjelder ved slike avtaler.

Update: Siste setning fikk jeg bekreftet nå. 15000/12mnd X antall mnd du har hatt bilen. Det er du kan kjøre, alt over blir da fakturert ekstra.


Electric cars in Norway

#16
telcontar :+1: :+1: der tror jeg du gjorde en god deal :+1: bra for alle som ikke vil eie selv :+1: :+1: jeg legger ut noen bilder i tilfelle andre her inne ikke vet om dette. Husk 28.12 :+1: :+1: se bilder.

telcontar

Ja, er godt fornøyd med den avtalen. Skal hente den til uka 😊👍

Knagg1

Sitat fra: Mortstokk på mandag 21. desember 2020, klokken 11:11
Sitat fra: telcontar på mandag 21. desember 2020, klokken 10:51
Hoppet på denne avtalen. Blir en fin ventebil til riktig awd elbil kjøp dukker opp. Ikke nødvendigvis SUV, men utvalget er størst der. Ser mot slutten av 2021 da.


Har du fått et klart svar på om du kan levere tilbake bilen når du vil, helt uavhengig av hvor mange av inkluderte kilometer du har kjørt? Uten å betale mer enn månedsleien i brukt periode + "oppstartsgebyret"?

Har selv benyttet meg av dette tilbudet. Og det fungerer slik: Ingen bindingstid, en måneds oppsigelse, 0,- i innskudd. Avtalt kjørelengde er 30000 fordelt over 3 år. Dvs at du kan kjøre 833 km per måned.   Så leverer du tilbake bilen etter 6 måneder, kan du ikke ha kjørt over 5000 km. Overkjørte km koster 2.5 kr per kilometer hvis jeg ikke husker feil.

trygvan

Jeg har slått til på avtalen. Begynte først med å vurdere kjøp, men synes den virket litt for uferdig og litt for dyr til at jeg ville binde 400 000,-. Jeg tenker kjøpere av id.3 kan risikere et litt bråere prisfall enn vanlig for VW-modeller. Nå kommer jo f.eks. Citroen ë-C4. Jeg er nysgjerrig på den selv, og kan om jeg ikke blir tilstrekkelig fornøyd med id.3-en i løpet av de første ukene begynne å snuse på den. Fleksibiliteten kombinert med lav pris var argumentet her som gjorde at jeg slo til på id.3-avtalen. I verste fall taper man noen tusenlapper på avtalen ift et kjøp, men ikke mange, og man kan til og med ende med å ha spart. Tilsvarende avtale hos imove koster 8500,- og det for basisutgaven, riktignok med noen tilleggstjenester, men aldri i verden om de tillegsstjenestene er verdt 4000 ekstra pr mnd. Hos leasplan kan du få samme prisen, men bare hvis du binder deg til 3 år. Denne avtalen som kombinerer både lav pris og full fleksibilitet er svært bra, er min konklusjon.  :+1: :)

Chimp

Kan man fortsatt få den eller var det kun til nyttår?

telcontar

Sitat fra: Chimp på lørdag 09. januar 2021, klokken 20:48
Kan man fortsatt få den eller var det kun til nyttår?

Bare å ringe nærmeste forhandler som har hatt tilbudet. Var i utgangspunktet for leveranser fram til 28.12.2020, men jeg har ikke fått min bil enda. Inngikk dog avtale rett før jul.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA