Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Endre land i MyAccount på BMW ConnectedDrive portalen

Startet av 3Phase, lørdag 17. oktober 2020, klokken 13:21

« forrige - neste »

3Phase

Jeg har en stund slitt med å komme innpå https://www.bmw-connecteddrive.no portalen altså de norske sidene. Kommer der bare i en evig runddans om å velge land.
Fant så ut at jeg kan logge inn via de tyske sidene og kan om ønskelig velge engelsk språk. Ser nå i MyAccount - My Data, at jeg har fått country/region: satt til Germany.
Country er ikke tilgjengelig når en trykker på blyant-ikonet for å endre profil-data.
Alt med ConnectedDrive app og kommunikasjon med bilen fungerer ellers greit.
Har hatt konto på ConnectedDrive ganske lenge da jeg hadde 60Ah før. Er på i3 nr. 2 nå, 120Ah. Portalen fungerte via den norske linken da jeg bytta bil, og en god stund etter det, men har måtte gå via de tyske sidene i et halvt års tid. Jeg har bare ikke gjort så mye med det før jeg gravde en del i det nå.

Noen som har opplevd det samme og har en oppskrift på hvordan det kan endres?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA