Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp!! Bilen mangler jekk og hjulboltverktøy!!

Startet av Killa, torsdag 15. oktober 2020, klokken 19:40

« forrige - neste »

mroek

Sitat fra: gekko300 på fredag 16. oktober 2020, klokken 15:57
Fikk verktøy (en "plast-U") for å ta av plasthetter, 4 (?) ekstra plasthetter og låsebolter.

Hmm, irriterende at jeg ikke fikk ekstra hetter og låsebolter. Snodige greier.
Driver med 3D-design på hobbybasis. Legger ut diverse design på Cults 3D
Bil: Polestar 2, launch edition

Elelel

Sitat fra: Tafsern på fredag 16. oktober 2020, klokken 08:44
Sitat fra: Killa på torsdag 15. oktober 2020, klokken 20:31
Sitat fra: Oddaa på torsdag 15. oktober 2020, klokken 20:09
Sitat fra: Killa på torsdag 15. oktober 2020, klokken 20:02
Joda garasjejekk er bedre. Jeg har jo en slik men hjelper ikke så mye når jeg mangler riktig hjulboltverktøy... Uansett er det dårlig at dette mangler.
Riktig hjulboltverktøy er vel en momentnøkkel? Det har jeg aldri fått med noen bil ;-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Poenget var at det ikke følger med noe verktøy i det hele tatt, det synes jeg er kritikkverdig. Har aldri hatt en bil før hvor dette manglet.

Hvordan kan noe som blir mer og mer normen med biler, være kritikkverdig? Det følger ikke med sag og meterstokk fordi du har kjøpt parkett på Maximal Bosituasjon.

Dagens

Mondeo

Sitat fra: Maxwell_400 på fredag 16. oktober 2020, klokken 08:54
Er ikke meningen at en skal skru på biler lengre. Egentlig litt rart at en får lov til å skifte hjul også når en tenker på hva en ikke får lov til å gjøre i eget hus.

Er sjeleglad for at man kan gjøre slik selv.
Har du sett hvordan ett dekkverksted jobber i høysesongen?
Selv merkeverksteder har en tendens til å jekke bilene feil og stramme hjulmutterne aaalt for mye.

Men ang. Topic så følger det ikke slikt med biler lenger nei. Nå skal man ringe veihjelp om man punkterer, og utstyr til å skifte dekk må man stå for selv.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA