Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor mye jobb å ta ut motor på Buddy 2009?

Startet av Kewetķnerten, tirsdag 29. september 2020, klokken 20:00

« forrige - neste »

Kewetķnerten

Jeg har en 2009 som kortsluttet slik at deler av dash tok fyr.  Har tenkt å ta ut motor da den bare er gått 20t for å ha i reserve for "Knerten"  (kewet 98).  Hvor mye arbeid er det og er det rett frem så jeg kan gjøre det i gårdsrommet en lørdag?  Er motor og kasse i en enhet?
Mvh
Thor

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

offpist

Jeg mener bestemt jeg heiste den ned på bakken. Husket at bakdemperen på høyre side måtte løsnes nederst og fjæren ut.

Men alt i alt er det veldig lett å ta ut selve motoren.
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

Kewetķnerten

Fint bare å kjøre på i fint høstvær da!   :+1:  jeg legger ut resten av bilen for salg hvis noen trenger karross/ understell.

Kewetķnerten

Da er den på Finn, håper noen kan bruke delene!  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA