Ved henting var ringen rundt ratt/autopilot-symbolet nesten ¾ rundt, så jeg tok en avstikker på vei hjem — og da var kalibreringen ferdig før jeg hadde kjørt 8 km.
Etter at jeg har slått på "Traffic Light and Stop Sign Control", og kjørt en del ser det ut til at en form for kalibrering fremdeles holder på ettersom det er en tekst ved "Summon" funksjonen som leser; "Smart Summon unavailable while additional cameras are calibrating (93%)".
WiFi-oppføringene var borte, så jeg la opp nye de plassene jeg vanligvis parkerer bilen og fikk fem oppdateringer i løpet av det neste døgnet. En var oppdatering av spill, og en var oppdatering av kartdata. De tre andre var vanlige oppdateringer. Den siste var til versjon 2020.44.
Som påpekt av andre tidligere, så falt mobilen også ut. Jeg oppdaget det bare ikke før i etterkant når jeg endelig trengte å ringe. Det har forøvrig også dukket opp en sjette oppdatering.
Etter litt endringer i innstillinger, viser nå bilen hastighetsskilt — inkludert når fartssone avsluttes, kryssende vei, reflekspinner og feltmerkinger. Har foreløpig ikke kjørt mot trafikklys, så det har jeg ikke sett enda.
Lysskilt visningen ser også ut til å fungere greit, men p.g.a. av en treg kartoppdatering har jeg bare nylig fått aktivert funksjonen som skal handle på det, og har derfor ikke sett bilens reaksjon på lysskilt enda.
En kjedelig ting etter oppgraderingen er at medieavspillingen ikke lenger viser "album art" i MP3-filene, og de siste mappene jeg har spilt musikk fra huskes ikke i "sist spilt" listen. Hver gang jeg starter bilen, har anlegget glemt hva jeg spilte og hvilken kilde musikken kom fra.