Mye samme opplevelse som Autowinder.
Fikk serviceavtale initiert av Tesla i app’en og en bekreftelse på e-post, 2 uker før satt dato.
Dagen før fikk jeg påminnelse på SMS.
Bilen ble levert klokken åtte, og omtrent halv ett var den ferdig og kunne hentes igjen.
Ved henting var ringen rundt ratt/autopilot-symbolet nesten ¾ rundt, så jeg tok en avstikker på vei hjem — og da var kalibreringen ferdig før jeg hadde kjørt 8 km.
WiFi-oppføringene var borte, så jeg la opp nye de plassene jeg vanligvis parkerer bilen og fikk fem oppdateringer i løpet av det neste døgnet. En var oppdatering av spill, og en var oppdatering av kartdata. De tre andre var vanlige oppdateringer. Den siste var til versjon 2020.44.
Etter litt endringer i innstillinger, viser nå bilen hastighetsskilt — inkludert når fartssone avsluttes, kryssende vei, reflekspinner og feltmerkinger. Har foreløpig ikke kjørt mot trafikklys, så det har jeg ikke sett enda.
Flere plasser hvor bilen tydelig har basert fart på (utdaterte) kartdata, justerer den nå til korrekt hastighet — også ved midlertidig fartsbegrensninger.