Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjelp til sjekk av batteri osv indre Nordmøre?

Startet av Loff, mandag 14. september 2020, klokken 18:45

« forrige - neste »

Loff

Heisann! Har akkurat kjøpt meg 2011 iMiev med 165000 km. Synes kanskje skilpadde kjem litt tidlig ved moderat til høgt strømtrekk, men kanskje det er normalt? Uansett er det sikkert lurt å ha batteritilstand og generell statussjekk.. Nokon som kan hjelpe meg? Bor i Sunndal, kan kjøre eit stykke. Gjettometer viser mellom 60 og 80 km når fullada, så helst ikkje lenger enn det. Om nødvendig kan eg ta bilen på tilhenger, men vil helst slippe.
Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

Loff

Bytta batteri i helga, alt i orden bortsett frå at kapasitetsmåling og energimeter på bærtur. Sikkert lurt å få resatt dette, eller går det seg til av seg sjølv? Nektar å lade meir ved indikert ca. 80%, og virkar fortsatt sprek når han påstår det er tomt.
Nordmøre
2011 Mitsubishi i-Miev m/dieselbrenner og krok (kjøleskapet)
2011 Buddy M9 NiMH m/originalt skinninteriør, soltak og krok
2008 Buddy (telefonkiosken)
2014 Tesla Model S 60 (Rocinante)
2015 Zero SR
Hard Rock hybridsykkel med Bafang bakhjulsmotor
Mongoose mountainbike med Bafang krankmotor

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA