Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ventilerte seter tilgjengelig? (fra offisielt bilde)

Startet av OlaM, mandag 07. september 2020, klokken 20:34

« forrige - neste »

OlaM


Denne videoen har satt sammen Skodas pressemateriale, i en av klippene ser noen av menyene:



Legg merke til setene i nedre hjørner, med røde og blå indikatorer og viftesymbol. Har ikke hørt noe som ventilerte seter i pressemateriale eller prislister, så kanskje de ble droppet etter at grafikken var laget? Eventuelt noe som ble plukket ut til å være eksklusivt til ID.4?
'21 3LR

Torb

Det var en interessant observasjon du har gjort. Men i presentasjonsmaterialet er det ikke nevnt så langt og jeg ser ikke de perforerte setene på noen bilder. Jeg har dette på min Kodiaq og det er et tibakeskritt om en ikke kan ha det på en ny bil også.
Mercedes EQA 350 4Matic

Sverre_E

Sitat fra: Torb på onsdag 23. september 2020, klokken 09:57
Det var en interessant observasjon du har gjort. Men i presentasjonsmaterialet er det ikke nevnt så langt og jeg ser ikke de perforerte setene på noen bilder. Jeg har dette på min Kodiaq og det er et tibakeskritt om en ikke kan ha det på en ny bil også.

Synes jeg ser perforering i sete og rygg (midt og side) på de fleste bilder? Særlig Suite-variantene.
Men om det er mer eller mindre enn det som skal til for ventilering kjenner jeg ikke til.
(Blå Leaf. April 2012 - Nov 2021)
Quartz grå Enyaq iV80 juni 2021

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA