Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Wokebys Trunk Extension og Frunk Sealing

Startet av jakure, søndag 30. august 2020, klokken 17:39

« forrige - neste »

jakure

Hei

Er det noen her som har kjøpt og har erfaring med Wokeby produktene Trunk Extension og/eller Frunk Sealing? Hadde vært interessant å se noen erfaringer. Har sett flere som har snakket om tilsvarende produkter, både til frunken og til trunken, men ingen andre enn Wokeby synes å klare og få til noe reelt.

Trunk Extension: https://wokeby.de/en/product/bmw-i3-trunk-extension/

Frunk Sealing: https://wokeby.de/en/product/bmw-i3-frunk-sealing/
2018 BMW i3 - Maraton Edition
2015 Citroën C-Zero, blå (Solg)

Orbit

Er en del erfaringer her (de første er da med tilligere utgave fra Wokeby (aka. Wolfgang Kern)
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Torodd Stangeland

Jeg har siste utgaven fra Wokeby. Perfekt passform på trunk extension. Veldig fornøyd.
Frunk sealing har jeg ikke montert enda, men ser veldig bra ut.
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

jakure

Sitat fra: Torodd Stangeland på lørdag 05. september 2020, klokken 09:23
Jeg har siste utgaven fra Wokeby. Perfekt passform på trunk extension. Veldig fornøyd.
Frunk sealing har jeg ikke montert enda, men ser veldig bra ut.
Så bra :) Har nå selv bestilt begge - både til trunken og frunken;-)
2018 BMW i3 - Maraton Edition
2015 Citroën C-Zero, blå (Solg)

mariuslaspaas

Sitat fra: jakure på søndag 13. september 2020, klokken 16:24
Sitat fra: Torodd Stangeland på lørdag 05. september 2020, klokken 09:23
Jeg har siste utgaven fra Wokeby. Perfekt passform på trunk extension. Veldig fornøyd.
Frunk sealing har jeg ikke montert enda, men ser veldig bra ut.
Så bra :) Har nå selv bestilt begge - både til trunken og frunken;-)

Hvordan fungerer den til frunken? Har selv den i bagasjen men vurderer å skaffe den foran også.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA