Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

iOn camperbil idé

Startet av elektriskp, søndag 30. august 2020, klokken 10:32

« forrige - neste »

elektriskp


RJK

Sitat fra: elektriskp på søndag 30. august 2020, klokken 10:32
Jeg synes denne burde deles i dette forumet.
https://www.finn.no/188615140

Burde i tilfelle ligge på kjøp/salgsidene eller unde DIY-sidene.

Idéen er grei nok, men det var da skrekkelig dyrt for en sponplate, to hengsler og ettpar føtter av avkutt. I mine øyne så er dette så lite forseggjort, at jeg hadde betalt lite for arbeidet ved å bygge det. Skal man ha premium pris, bør resultatet også se langt mere premium ut.

Dette resultatet hadde selv jeg klart, og sannsynligvis langt bedre til tross for at jeg ikke anser meg selv som veldig nevenyttig, selv om jeg heller ikke kaller meg håpløs.

Er jo langt billigere å kjøpe materialer, hengsler, sandpapir og en rimelig stikksag. Ja, faktisk såpass at man fremdeles kan betale noen for å kappe det og skru sammen for seg. Dessuten, materialene kan man fort få gratis som avkutt om man ikke har noe liggende selv, med relativt liten innsats.

Innser at jeg høres veldig negativ ut her, og om det er du som har laget dette, så beklager jeg.  Men håper det er rom for kritiske betraktninger også, og ikke bare "skulderklapp og high fives".
Hyundai Kona Dark knight metallic med soltak - Kø# 2500, bil utlevert mars -19
Bosted Oslo

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA