Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Mulig å beholde Model X i 10 år?

Startet av Klovn1, fredag 14. august 2020, klokken 17:41

« forrige - neste »

1000kwh

Sitat fra: geear på tirsdag 01. september 2020, klokken 22:42
Fikk igjen bilen i går, med ny MCU, og nå knirker den som et helvete fra et eller annet fra styring/oppheng venstre foran. Holder faen på å spy av hele jævla drittbilen. Får aldri solgt den heller fordi det konstant er feil på den. Livet med Tesla er rimelig ambivalent.. bipolar lidelse.
Du får fint solgt den med en ulyd + garanti. Bare å opplyse om i annonsen.

Selg bilen du og finn noe annet.

Rævedilter

Sitat fra: Sulle på onsdag 19. august 2020, klokken 23:39
@Rævedilter. Når vi fikk bilen i desember 2017 svingte den skarpt til høyre - eller til venstre - over bakketopper, og var ellers ustabil. Husker ikke at bremsing i utide var et problem, men den svingte innom tilfeldige busslommer og rasteplasser langs veien. Min opplevelse var at den ble bedre med nye oppdateringer frem til i fjor, når NOA ble introdusert, da var det nesten tilbake til start igjen... Synes enda ikke den tar svingene like godt som før NOA, men totalt så synes jeg den er bedre. Kan trekke litt til siden i enkelte motorveiavkjørsler, men ikke så mye at jeg gidder å korrigere. Må tidvis kontre litt for utilsiktet oppbremsing, men det lever jeg fint med enn så lenge. Kjører på AP 90% av tiden.

Fekk ein AP1 TMX (2016) som lånebil da min X (AP 2.5)  må stå nokre dager hos Tesla for reperasjon.
Sjølvkjøring på AP1 er betre enn min 2.5, den leser tom. skilt .....
Holder seg ikkje så bra midt i feltet, men null - 0 - zero fantombremsinger på veien heim frå arbeid i dag.
Slå den Muskenissen!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA